|
| | ÚČTOVNÍCTVO, ZALOŽENIE S.R.O., KURZY | zabezpečí DIGITAL EKONOMIK |
|
|
|
|
|
| | | | Cenník účtovníckych prác na rok 2014
Jesenná akcia "20% zľava na podvojné účtovníctvo počas trvania zmluvy" Viac o zľave...
Akcia "6 mesiacov účtovania zadarmo" ** Viac o zľave...
Jednoduché účtovníctvo |
|
|
|
|
|
Počet položiek za mesiac |
Cena za položku neplatca DPH |
Cena za položku platca DPH |
Paušál |
Paušál neplatca DPH |
Paušál platca DPH |
do 50 |
0,85 EUR |
1,08 EUR |
Paušál JU 50 |
42,50 EUR |
57,00 EUR |
do 100 |
0,80 EUR |
1,02 EUR |
Paušál JU 100 |
75,00 EUR |
115,20 EUR |
do 200 |
0,75 EUR |
0,96 EUR |
Paušál JU 200 |
140,00 EUR |
180,00 EUR |
do 300 |
0,70 EUR |
0,90 EUR |
Paušál JU 300 |
195,00 EUR |
252,00 EUR |
do 400 |
0,65 EUR |
0,84 EUR |
Paušál JU 400 |
240,00 EUR |
312,00 EUR |
do 500 |
0,60 EUR |
0,78 EUR |
Paušál JU 500 |
275,00 EUR |
360,00 EUR |
nad 500 |
0,55 EUR |
0,72 EUR |
|
|
|
Podvojné účtovníctvo |
|
|
|
|
|
Počet položiek za mesiac |
Cena za položku neplatca DPH |
Cena za položku platca DPH |
Paušál |
Paušál neplatca DPH |
Paušál platca DPH |
do 50 |
0,90 EUR |
1,14 EUR |
Paušál PU 50 |
45,00 EUR |
60,00 EUR |
do 100 |
0,85 EUR |
1,08 EUR |
Paušál PU 100 |
80,00 EUR |
102,00 EUR |
do 200 |
0,80 EUR |
1,02 EUR |
Paušál PU 200 |
150,00 EUR |
192,00 EUR |
do 300 |
0,75 EUR |
0,96 EUR |
Paušál PU 300 |
210,00 EUR |
270,00 EUR |
do 400 |
0,70 EUR |
0,90 EUR |
Paušál PU 400 |
260,00 EUR |
336,00 EUR |
do 600 |
0,65 EUR |
0,84 EUR |
Paušál PU 600 |
360,00 EUR |
468,00 EUR |
do 800 |
0,60 EUR |
0,78 EUR |
Paušál PU 800 |
440,00 EUR |
576,00 EUR |
do 1000 |
0,55 EUR |
0,72 EUR |
Paušál PU 1000 |
500,00 EUR |
660,00 EUR |
nad 1000 |
0,50 EUR |
0,66 EUR |
|
|
|
Účtovníctvo - ostatné |
Cena - neplatca DPH |
Cena - platca DPH |
Daňové priznanie DPH |
- |
18,00 EUR |
Súhrnný výkaz k DPH
Kontrolný výkaz DPH |
-
- |
15,00 EUR
15,00 EUR |
Dodatočné daňové priznanie DPH (vinou klienta) |
- |
12,00 EUR |
Prihlásenie / odhlásenie na daň DPH |
30,00 EUR |
42,00 EUR |
Prihlásenie / odhlásenie na daň z príjmu právnických osôb |
30,00 EUR |
42,00 EUR |
Prihlásenie / odhlásenie na daň z príjmu fyzických osôb SZČO |
30,00 EUR |
42,00 EUR |
Prihlásenie / odhlásenie registračnej pokladnice |
30,00 EUR |
42,00 EUR |
Daňové priznanie dane z príjmu právnickej osoby |
50,00 EUR |
60,00 EUR |
Daňové priznanie dane z príjmu fyzickej osoby (typ A) |
20,00 EUR |
- |
Daňové priznanie dane z príjmu fyzickej osoby (typ B) |
40,00 EUR |
48,00 EUR |
Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel |
10,00 EUR / vozidlo |
12,00 EUR / vozidlo |
Súvaha |
27,50 EUR |
33,00 EUR |
Výkaz ziskov a strát |
27,50 EUR |
33,00 EUR |
Poznámky k účtovnej závierke |
40,00 EUR |
48,00 EUR |
Vypracovanie internej smernice |
30,00 EUR |
36,00 EUR |
Zapracovanie zmien v internej smernici |
4,00 EUR / stranu A4 |
6,00 EUR / stranu A4 |
Vypracovanie bezpečnostného projektu |
330,00 EUR |
396,00 EUR |
Zapracovanie zmien v bezpečostnom projekte |
10,00 EUR / stranu A4 |
12,00 EUR / stranu A4 |
Výkaz o príjmoch a výdavkoch |
20,00 EUR |
24,00 EUR |
Výkaz o majetku a záväzkoch |
20,00 EUR |
24,00 EUR |
Štatistický výkaz mesačný |
20,00 EUR |
24,00 EUR |
Štatistický výkaz štvrťročný |
27,50 EUR |
33,00 EUR |
Štatistický výkaz ročný |
40,00 EUR |
48,00 EUR |
Výročná správa |
100,00 EUR |
120,00 EUR |
Evidencia jázd motorového vozidla |
20,00 EUR / vozidlo / mesiac |
24,00 EUR / vozidlo / mesiac |
Evidencia majetku (krátkodobého, dlhodobého - pohyb na karte) |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Vypracovanie odpisového plánu |
4,20 EUR |
5,04 EUR |
Vystavenie odberateľskej faktúry
Príprava podkladov k postúpeniu pohľadávky (bez prílohy)
Zaradenie pohľadávky do príloh pri postúpení pohľadávky |
2,00 EUR
10,00 EUR
1,50 EUR / pohľadávku |
2,40 EUR
12,00 EUR
1,80 EUR / pohľadávku |
Vzájomný zápočet pohľadávky a záväzku
Dodatočná identifikácia platby VS pri párovaní záväzkov a pohľadávok
Upomienka odberateľovi vrátane poštovného
Odsúhlasenie pohľadávok vrátane poštovného |
3,00 EUR
3,00 EUR
4,00 EUR
4,00 EUR |
3,60 EUR
3,60 EUR
4,80 EUR
4,80 EUR |
Rozhodnutie o vykonaní inventarizácie |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Vypracovanie podkladov k fyzickej inventúre |
15,00 EUR / 1 inventúru |
18,00 EUR / 1 inventúru |
Vypracovanie podkladov k dokladovej inventúre |
1,00 EUR / 1 inventúru |
1,20 EUR / 1 druh inventúru |
Vykonanie fyzickej inventarizácie |
10,00 EUR / hod. / osobu |
12,00 EUR / hod. / osobu |
Vyhodnotenie inventarizácie |
15,00 EUR / hod. / osobu |
18,00 EUR / hod. / osobu |
Skladová evidencia (na skladovej karte)
Evidencia o príjmoch a daňových výdavkoch v časovom slede (daň. evid.)
Evidencia pohľadávok (daňová evidencia)
Evidencia záväzkov (daňová evidencia)
Evidencia o zásobách (daňová evidencia) |
0,35 EUR / pohyb
0,80 EUR / položku
0,80 EUR / ks
0,80 EUR / ks
0,35 EUR / ks |
0,42 EUR / pohyb
0,96 EUR / položku
0,96 EUR / ks
0,96 EUR / ks
0,42 EUR / ks |
Evidencia došlej a vyšlej pošty |
0,35 EUR / kus |
0,42 EUR / kus |
Administratívne spracovanie textu - list |
5,00 EUR / stranu A4 |
6,00 EUR / stranu A4 |
Odborné spracovanie textu |
13,50 EUR / stranu A4 |
16,20 EUR / stranu A4 |
Príprava podkladov na valné zhromaždenie
Príprava podkladov na rozhodnutie jediného spoločníka
Prepracovanie spracovaných úkonov vinou klienta alebo jeho rozhodnutím
Vyplnenie 1-stranového tlačiva a zaslanie e-mailom klientovi *
za každú ďalšiu stranu vyplneného tlačiva a zaslanie e-mailom klientovi * |
40,00 EUR
10,00 EUR
100% z cenníkových cien
5,00 EUR
3,00 EUR |
48,00 EUR
12,00 EUR
100% z cenníkových cien
6,00 EUR
3,60 EUR |
Zastupovanie klienta na daňovom úrade |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Zastupovanie klienta na inom úrade |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Zastupovanie klienta v banke |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Podnikateľské, organizačné a ekonomické poradenstvo |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Mzdy, personalistika |
Cena - neplatca DPH |
Cena - platca DPH |
Spracovanie miezd 1 - 5 zamestnancov |
10,00 EUR / zamestnanca |
12,00 EUR / zamestnanca |
Spracovanie miezd 6 - 10 zamestnancov |
9,00 EUR / zamestnanca |
10,80 EUR / zamestnanca |
Spracovanie miezd 11 - 20 zamestnancov |
8,00 EUR / zamestnanca |
9,60 EUR / zamestnanca |
Spracovanie miezd 21 - 50 zamestnancov |
7,00 EUR / zamestnanca |
8,40 EUR / zamestnanca |
Spracovanie miezd nad 50 zamestnancov |
6,00 EUR / zamestnanca |
7,20 EUR / zamestnanca |
Spracovanie evidencie stravných lístkov |
3,00 EUR / zamestnanca |
3,60 EUR / zamestnanca |
Oprava mesačných výkazov z dôvodu viny klienta |
10,00 EUR |
12,00 EUR |
Prihlásenie / odhlásenie zamestnávateľa do sociálnej poisťovne |
25,00 EUR / zamestnanca |
30,00 EUR / hod. |
Prihlásenie / odhlásenie zamestnávateľa do zdravotnej poisťovne |
25,00 EUR / zamestnanca |
30,00 EUR / hod. |
Prihlásenie / odhlásenie zamestnávateľa na daň zo záv. činnosti |
25,00 EUR / zamestnanca |
30,00 EUR / hod. |
Prihlásenie / odhlásenie zamestnanca do soc. poisťovne elektronicky |
3,00 EUR / zamestnanca |
3,60 EUR / zamestnanca |
Prihlásenie / odhlásenie zamestnanca do zdrav. poisťovne elektronicky
Vyplnenie 1-stranového tlačiva a zaslanie e-mailom klientovi *
za každú ďalšiu stranu vyplneného tlačiva a zaslanie e-mailom klientovi * |
3,00 EUR / zamestnanca
5,00 EUR
3,00 EUR |
3,60 EUR / zamestnanca
6,00 EUR
3,60 EUR |
Založenie osobného spisu zamestnanca pri nástupe k zamestnávateľovi |
5,00 EUR / zamestnanca |
6,00 EUR / zamestnanca |
Vypracovanie pracovnej zmluvy |
10,00 EUR |
12,00 EUR |
Vypracovanie dohody o vykonaní práce |
6,00 EUR |
7,20 EUR |
Vypracovanie dohody o pracovnej činnosti |
6,00 EUR |
7,20 EUR |
Vypracovanie dohody o brigádnickej činnosti |
6,00 EUR |
7,20 EUR |
Vypracovanie dodatku k pracovnej zmluve |
6,00 EUR |
7,20 EUR |
Vypracovanie ukončenia pracovného pomeru |
10,00 EUR |
12,00 EUR |
Vypracovanie iných dohôd medzi zamestnávateľom a zamestnancom
Vyhotovenie cestovného príkazu - tuzemského
Vyhotovenie cestovného príkazu - zahraničného |
6,00 EUR
4,00 EUR
6,00 EUR |
7,20 EUR
4,80 EUR
7,20 EUR |
Zastupovanie klienta na sociálnej poisťovni |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Zastupovanie klienta na zdravotnej poisťovni |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Zastupovanie klienta na úrade práce |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Zastupovanie klienta na inšpektoráte práce |
20,00 EUR / hod. |
24,00 EUR / hod. |
Spracovanie potvrdenia o PN, OČR |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Vypracovnie pracovného poriadku |
50,00 EUR |
60,00 EUR |
Vypracovanie mzdového predpisu |
40,00 EUR |
48,00 EUR |
Vyhlásenie na zdanenie príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti |
4,00 EUR |
4,80 EUR |
Ročné zúčtovanie preddavkov dane na daň z príjmov zo závislej činnosti |
10,00 EUR / zamestnanca |
12,00 EUR / zamestnanca |
Hlásenie o vyúčtovaní dane a o úhrne príjmov zo závislej činnosti
Prehľad o zrazených a odvedených preddavkoch na daň zo záv. činnosti |
15,00 EUR
5,00 EUR |
18,00 EUR
6,00 EUR |
Žiadosť o vykonanie ročného zúčtovania preddavkov dane zo záv. činn. |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Potvrdenie o zaplatení dane z príjmov zo závislej činnosti |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Oznámenie zamestnávateľa o výške sumy osobitnej dane |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Dohoda o zrážkach z platu |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Dohoda o výplate mzdy na bankový účet |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Potvrdenie o zamestnaní |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Potvdenie o mzde vydávané na žiadosť zamestnanca |
3,00 EUR |
3,60 EUR |
Ostatné |
Cena - neplatca DPH |
Cena - platca DPH |
Výstupy z účtovníctva v tlačenej podobe vo formáte do A4 |
0,05 EUR / stranu |
0,06 EUR / stranu |
Výstupy z účtovníctva v elektronickej podobe |
zadarmo |
zadarmo |
Kontrola účtovníctva |
|
|
Počet položiek za mesiac |
Cena za položku neplatca DPH |
Cena za položku platca DPH |
do 50 |
0,65 EUR |
0,78 EUR |
do 100 |
0,60 EUR |
0,72 EUR |
do 200 |
0,55 EUR |
0,66 EUR |
do 300 |
0,50 EUR |
0,60 EUR |
do 400 |
0,45 EUR |
0,54 EUR |
do 600 |
0,40 EUR |
0,48 EUR |
do 800 |
0,35 EUR |
0,42 EUR |
do 1000 |
0,30 EUR |
0,36 EUR |
nad 1000 |
0,25 EUR |
0,30 EUR |
Rekonštrukcia podvojného účtovníctva |
Počet položiek |
Cena za položku neplatca DPH |
Cena za položku platca DPH |
do 1 000 |
0,90 EUR |
1,14 EUR |
do 2 000 |
0,85 EUR |
1,08 EUR |
do 3 000 |
0,80 EUR |
1,02 EUR |
do 4 000 |
0,75 EUR |
0,96 EUR |
do 5 000 |
0,70 EUR |
0,90 EUR |
do 7 000 |
0,65 EUR |
0,84 EUR |
do 9 000 |
0,60 EUR |
0,78 EUR |
do 12 000 |
0,55 EUR |
0,72 EUR |
nad 12 000 |
0,50 EUR |
0,66 EUR |
Vysvetlivky k cenníku:
Účtovníctvo platcov DPH spracováva naša účtovná spoločnosť, ktorá je platcom DPH, služby fakturuje priamo klientovi - platcovi DPH podľa cien pre platcov DPH z aktuálneho cenníka spoločnosti DIGITAL EKONOMIK, s.r.o. a klient si môže uplatniť DPH v daňovom priznaní DPH.
Účtovníctvo neplatcov DPH spracováva naša účtovná spoločnosť, ktorá nie je platcom DPH a ceny určené pre neplatcov DPH sú konečné ceny. V prípade, ak počas trvania zmluvy sa klient - neplatca DPH stane platcom DPH, poskytovanie služieb začne automaticky vykonávať naša účtovná spoločnosť, ktorá je platcom DPH so zachovaním cien pre platcov DPH z aktuálnych cenníkových cien spoločnosti DIGITAL EKONOMIK, s.r.o. počas celej doby trvania zmluvy.
Položka = 1 pokladničný doklad alebo 1 doklad z ERP alebo 1 faktúra alebo 1 pohyb na výpise z bankového účtu alebo 1 interný doklad.
V cene za položku je zahrnuté: zaúčtovanie do peňažného / účtovného denníka, pri podvojnom účtovníctve predkontácia, pri pohľadávkach a záväzkoch evidencia v knihe pohľadávok / záväzkov, pri pokladničných dokladoch evidencia v pokladničnej knihe, prevedenie dokladu do elektronickej podoby.
V cene za paušál je zahrnuté: zaúčtovanie do peňažného / účtovného denníka, pri podvojnom účtovníctve predkontácia, pri pohľadávkach a záväzkoch evidencia v knihe pohľadávok / záväzkov, pri pokladničných dokladoch evidencia v pokladničnej knihe, sledovanie saldokonta pohľadávok a záväzkov, spracovanie daňového priznania DPH a súhrnného výkazu DPH, elektronické podanie daňového priznania k DPH a súhrnného výkazu k DPH, zaradenie majetku do evidencie na karte majetku, spracovanie odpisového plánu, zrušenie majetku na karte majetku, 1 hodina poradenstva, prevedenie dokladu do elektronickej podoby. Pri prekročení paušálu sa účtuje cena za položku, prislúchajúca zmluvnému paušálu.
V cene spracovania miezd je zahrnuté: elektronické spracovanie výplatnej pásky na základe podkladov od klienta, elektronické podanie mesačných výkazov do sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní, na daňový úrad.
Pri cenách stanovených za hodinu okrem poradenstva sa účtuje každá aj začatá hodina ako celá hodina, do časomiery nie je zarátavaná doprava do príslušnej inštitúcie.
Pri cenách stanovených za hodinu poradenstva sa účtuje každá aj začatá polhodina.
V cene za kontrolu účtovníctva je zahrnuté: odkontrolovanie dokladov so zaúčtovaním v peňažnom / účtovnom denníku na základe podkladov od klienta, prevedenie dokladu do elektronickej podoby.
V cene za rekonštrukciu podvojného účtovníctva je zahrnuté: zaúčtovanie do účtovného denníka, predkontácia, pri pohľadávkach a záväzkoch, evidencia v knihe pohľadávok / záväzkov, pri pokladničných dokladoch evidencia v pokladničnej knihe, prevedenie dokladu do elektronickej podoby.
* Vyplnenie tlačiva na registráciu, prihlásenie, odhlásenie alebo zmenu, ktoré je zaslané klientovi e-mailom.
1x mesačne je klientom zadarmo elektronicky zasielaná základná tabuľková zostava „analýza nákladov, výnosov a výsledku hospodárenia“ (kumulatívne za aktuálny kalendárny rok). Základné tabuľkové zostavy likvidity, aktivity, zadĺženosti alebo rentability sú zasielané elektronicky zadarmo na základe vyžiadania klienta, maximálne 1x za kalendárny mesiac. Táto služba sa vzťahuje iba pre klientov, ktorí vedú účtovníctvo v sústave podvojného účtovníctva. Rozbor a rozšírenie základných analýz je spoplatňované podňa cenníka – položka „Odborné spracovanie textu“.
** Akcia "6 mesiacov účtovania zadarmo" sa vzťahuje na novozaložené spoločnosti s ručením obmedzeným a platí do 30.12.2014.
Výraz "6 mesiacov" znamená obdobie 6 mesiacov odo dňa zápisu obchodnej spoločnosti v Obchodnom registri. Akcia sa vzťahuje iba na účtovanie účtovných prípadov (v cenníku pojem "položka") s dňom vzniku dokladu do 6 mesiacov odo dňa zápisu obchodnej spoločnosti do Obchodného registra a účtovných prípadov pred vznikom s.r.o. (tzv. zriaďovacie náklady), ktoré súvisia so založením obchodnej spoločnosti. V prípade platcov DPH sa akcia vzťahuje aj na vypracovanie a elektronické podanie daňového priznania k DPH a súhrnného výkazu k DPH. Akcia platí pre novozaložené spoločnosti s ručením obmedzeným, ktoré uzatvoria zmluvu o poskytnutí služieb do 3 mesiacov od zápisu do Obchodného registra s dobou viazanosti minimálne na 18 mesiacov. Akciu nemožno kombinovať s inými akciami. Počet zadarmo zaúčtovaných položiek počas 6 mesiacov odo dňa zápisu do Obchodného registra nie je limitovaný. Ostatné účtovnícke práce sú spoplatňované podľa platného cenníka. Späť...
* Jesenná akcia "20% zľava na podvojné účtovníctvo počas trvania zmluvy" sa vzťahuje na nových klientov (spoločnosti s ručením obmedzeným, akciové spoločnosti a iné subjekty, ktoré majú povinnosť viesť podvojné účtovníctvo alebo sa rozhodli účtovať v sústave podvojného účtovníctva). Podmienkou uplatnenia akcie je uzatvorenie zmluvy do 21.12.2014 a účtovníctvo im bude spracované v účtovnej sústave podvojného účtovníctva. Zľava 20% je poskytovaná z ceny služieb uvedených v príslušne aktuálnych cenníkoch účtovníckych prác počas doby trvania zmluvy. Využitie akcie Jesenná akcia 2014: "20% zľava počas trvania zmluvy" nie je viazané na dĺžku trvania zmluvy. Akciu nemožno kombinovať s inými akciami. Späť...
|
|
|
|
|
| |
|
| |